Conform art.11 din OUG nr.5 din 16.04.2015, la furnizarea unui produs nou, la solicitarea cumpărătorului, S.C. Datasoft S.R.L. preia DEEE (Deșeuri electrice și electronice) în sistem "unul la unul", în mod gratuit, în aceleaşi condiţii precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent şi a îndeplinit aceleaşi funcţii ca echipamentul nou furnizat.

Conditii de acordare a garantiei pentru produsele Bose vandute de Datasoft SRL:
In conformitate cu prevederile legale se garanteaza calitatea, executia si perfecta functionare intr-un regim de functionare normala a echipamentelor.

Cine beneficiaza de garantie:
Posesorul produsului, având documentele doveditoare (factură, certificat de garanție). Garanția este valabilă numai însoțită de documentul de achiziție.
 
Ce este acoperit de garanție:
Produsul Bose cumpărat de la unul din Revânzătorii autorizați din Uniunea Europeană, de la Datasoft SRL sau de la unul din Revânzătorii autorizați din România.
 
Cât timp este valabilă garanția:
O perioada de 24 luni începând cu data achiziției. 
 
Ce nu este acoperit de garanție:
• Defecte datorate accidentelor
• Defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicata (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
• Defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
• Defecte datorate insectelor
• Defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
• Defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
• Aparatele care au modificări neautorizate
• Defecte datorate ambalării defectuoase
• Defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
• Produsele achiziționate de la entități neautorizate de Datasoft / Bose să vândă aceste produse
• Defecte datorate utilizării necorespunzătoare a produsului 

Exemple de utilizare incorectă:

◦ boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
◦ întinderea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, sectionarea mecanica datorata traversarii sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare. 

Ce trebuie să faceți dacă apare un eveniment de service:

1. Completați FORMULARUL DE SERVICE disponibil aici
2. Veți primi un e-mail cu un Număr de Înregistrare Service NIS
3. Pregătiți coletul cu produsul defect, documentul de achiziție și certificatul de garanție în original
4. Marcați clar pe colet Numărul de Înregistrare la Service NIS
5. Vă vom contacta. 
6. În funcție de încadrarea sau neîncadrarea în condițiile de garanție, parcurgeți pașii de la punctul A sau punctul B de mai jos. 

         A. Ce facem în situația unui eveniment de service acoperit de garanție: 
           1. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, o firmă de curierat la adresa indicată de dvs pentru a ridica produsul.
           2. După primirea produsului în Unitatea Service, vom proceda la diagnosticarea defectului.
           3. La alegerea noastră, vom repara sau înlocui produsul defect, iar dvs veți fi înștiințat cu privire la durata estimată pentru soluționare.
           4. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, produsul înapoi la aceeași adresă de unde l-am ridicat.
          


         B. Ce facem în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție: 
           1. În funcție de produsul defect, noi vă comunicăm costul diagnozei
           2. Dvs trebuie să trimiteți produsul pentru diagnoză la Unitatea Service; costul transportului dus-întors îl veți suporta dvs.
               Dacă doriți, putem trimite noi o firmă de curierat să ridice produsul de la dvs.
               Adresa unde trebuie să trimiteți produsul este:
               Datasoft SRL
               Str. Fântâna de Piatră nr. 7
               Cârcea 207206
               Jud. Dolj 

           3. Noi facem diagnoza și vă comunicăm costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
           4. Dacă sunteți de acord cu prețul reparației, reparăm produsul; când reparația este gata, îl expediem la adresa indicată de dvs cu plata ramburs. 
               (costul transportului, diagnozei și reparației).

           5. Dacă nu sunteți de acord cu prețul reparației, vă trimitem produsul înapoi cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei). 
         
6. După reparație, vom trimite coletul la adresa pe care dvs ați menționat-o inițial, în ambalajul dvs. (de preferință) și cu același curier.